ORDRE DEL DIA DEL PLENARI
RESOLUCIÓ D’ALCALDIA NÚM. 669/2011, DE DATA 29/09/2011: Convocatòria Ple ordinari de 04/10/2011, minuta 9/2011.
D’acord amb les facultats que m’atorga l’article 21.1.c) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en relació amb l’article 46 de la mateixa llei i els articles 77 i següents del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, esta alcaldia RESOL:
PRIMER. Convocar als membres de la Corporació a sessió ordinària de l’Ajuntament Ple que se celebrarà el dia 4 d’octubre de 2011, a les 20’00 hores, al Saló de Sessions, en primera convocatòria, i en el cas que no n’hi haguera quòrum en la primera, dos dies després a la mateixa hora en segona convocatòria, amb l’ordre del dia que es relaciona.
SEGON. Manifestar als convocats l’obligació que tenen d’assistir, advertint-los que si no els fóra possible fer-ho, hauran de comunicar-ho amb suficient antelació.
TERCER. Comunicar als convocats la present resolució junt amb l’esborrany de l’acta de la sessió anterior, indicant-los que els expedients i antecedents relacionats amb esta convocatòria estaran a la seua disposició en secretaria, a fi que puguen conèixer-los abans de deliberar.
ORDRE DEL DIA
A) PART RESOLUTIVA
1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior, de data 28.07.2011, minuta 8/2011.
2. Dictàmens de la Comissió Informativa d’Administració General, Hisenda i Especial de Comptes:
2.1 Adhesió a la Central de Compres de la Diputació de València.
2.2 Modificació de crèdits núm. 5/2011 per crèdits extraordinaris.
2.3 Sol·licitud de crèdit a llarg termini dins de la línia ICO Entitats Locals 2011 (RD Llei 8/2011, d’1 de juliol)
3. Dictàmens de la Comissió Informativa de Territori, Turisme i Esports:
3.1 Aprovació d el’expedient de contractació del servi de neteja d’edificis i instal·lacions municipals (Expt. 365/2011)
4. Dictàmens de la Comissió Informativa de Benestar Social
4.1. Proposició del Bloc CMC relativa a l’esborrany de decret sobre plurililngüisme en l’ensenyament.
4.2. Moció del Bloc CMC relativa a l’abstenció de participar en actes de caràcter religiós pels membres corporatius.
5. Mocions d’urgència, a l’empar dels arts. 97.3 i 91.4 del ROF
B) CONTROL I FISCALITZACIÓ DELS ÒRGANS DE GOVERN
6. Donar compte de la Resolució del Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural Marí sobre aprovació de la informació pública i projecte constructiu d’obres de laminació i millora drenaje riu La Vaca.
7. Donar compte de la Resolució del Conseller d’Educació, Formació i Ocupació de data 08.09.2011 sobre acceptació de la posta a disposició del solar efectuada per l’Ajuntament de Xeraco i la seua afectació al servei públic educatiu (Projecte d’adequació i ampliació del CP Joanot Martorell)
8. Donar compte de les resolucions adoptades per l’alcaldia o els seus delegats des de l’última sessió ordinària.
9. Precs i preguntes.
VINE AL PLENARI I PARTICIPA